Çok yönlü bir sanatkârdı. Yazardı, oyuncuydu, tuluatçıydı, yönetmendi. Hem Batı tarzı tiyatronun, hem de gelenekli tiyatromuzun ustasıydı. Komik-i şehîr(En meşhur komik) Kel Hasan Efendi'nin kavuğunu taşıyanlardandı. O kavuk tiyatroda devam sembolüdür. Komikliğe dayanan ortaoyunu, meddahlık ve benzeri sanatlarımızın çağımızda devamını temsil eder. Ferhan Şensoy, kavuğu Münir Özkul'dan de...
Hepimiz palyaçoları severiz. Palyaçolar sirkte veya bir tiyatro sahnesinde karşımıza çıkarlar çoğunlukla. Bizi hem güldürüp hem düşündürmek isterler. Yüzlerindeki palyaço makyajı ve palyaço ifadesi hiçbir şey yapmasalar bile gülümsetir mutlu eder bizleri. Çünkü gündelik hayatta mecburiyet dışında yüzünde palyaço makyajıyla dolaşanları görmeyiz. Özellikle de siyasette bu tipler bir ...
Ana karakterin ismi Özgürdür, bu manidar bir isim çünkü karakter hep başkaların dünyalarının tahakkümü altındadır. Normal bir ailenin çocuğu Özgür, annesi yüksek babası ise bir çaycı. Baba ve annenin kavgalarının temeli de bu; kafalardaki geleneksel ilişkinin ortasına hiyearşinin konması! Üstüne baba eşinde bulamadığı itaat ve seksiliği başka bir kadından almaya çalışır. Ve bu da evlilği...
24 Haziran sonrası neredeyse muhalif kesimin tümü seçimlerden umudunu kesti Seçimlerden umudunu kesmen emin ol onlarda da korku yarattı. Çünkü artık onların korktuğu yöne yöneleceğini biliyorlar. Sanat yolu ile halka ineceksin. Sanat ile direnişe geçeceğini biliyorlar. Onlar için en büyük tehlike bu. Türkiye'de seksen öncesi oluşan idealist yapı, edebiyatın, tiyatronun, müziğ...